I Lördags..

... var Sofia & Mela här en stund :) Vi hade det väldigt trevligt vi och hoppade och fottade en massa med kaninerna^^ Dom lyckades få Sid att gilla hoppning!! Han har äntligen fattat vinkeln. Hur man går till väga för att hoppa över hinderna och inte under. 
 
Idag har jag haft studiedag och tillbringat mestadels tid hos kaninerna. Hade ute dom lite extra då det var så himmla fint väder =) Hade ute Sid i koppel en stund medans Bianca var i sin rasthage. Sen orkade jag inte springa runt mera så släppte jag lös han då han är otroligt lugn och absolut inte svårfångad. Men så kom en okänd katt som blev väldigt sugen på kanin när den såg mina... Så fick skynda mej in med dom.
 
Blev en väldans massa finfina bilder som jag fick hjälp med att fotta :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Guu så små dvärgharar är!! :o
Fina bilder =)

2013-03-15 @ 17:19:07
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Maja

Åh, va fina kaniner! <3

2013-03-17 @ 19:13:13
Postat av: Nathalie

Snygga bilder :)

2013-03-19 @ 12:06:26
URL: http://kaninmagazinet.se
Postat av: Tessan

Den vita rödögda är sjukt snygg! Kram

2013-05-14 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0