Hej vi lever!

Jag vet inte varför det blev en sån plötsligt, otroligt lång paus på mitt bloggande faktiskt men villket fall som helst så tänker jag försöka börja igen.Jag har blivit diagnosierad med Dyslexi. Har alltid haft svårt att skriva ett helt  inlägg utan att det ska bli fel, konstigt och osammanhängande och jag har nästan alltid lust att ta bort det igen efter jag skrivit det.
 
Kan börja med att säga att jag fortfarande bor kvar på skolan. Insåg efter att tag att det kommer bli extremt jobbigt att behöva pendla så mycket varje dag. Men min mamma har köpt ett nytt hus i Svenljunga så dit kommer vi flytta nångång i Februari. Därifrån till skolan tar det "bara" en timme hem så funderar på att åka hem några dagar i veckan bara under dagen då för vill fortfarande bo kvar på skolan. :) Så kan jag komma hem till mina små kaninskruttar oftare!
 
 
God jul och gott nytt år i efterskott föresten!!
 
 
Saker och ting har ändrats lite också. Doris har tyvärr ett extremt jobbigt temperament i buren så har starka funderingar kring avlivning tyvärr..  Känns jobbigt för har ju fäst mej vid henne och viltgrå är heller ingen vanlig färg på Dvärgharar. Kan eventuellt hända att jag säljer henne till någon som har rätt hem och har mer tid än mej att socialträna henne. Hon kanske skulle passa som frigående innekanin? Jag ska ta med henne till Kvänum 1/20 då det är uställning och hoppning (Bara hoppning för min del) där. Eventuellt ska hon som har Doris kullsyster ta henne. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va tråkigt med Doris! Tycker verkligen synd om dej, och om Doris faktiskt. Inte för att du gjort nåt fel, men nåt måste ju ha hänt i hennes lilla huvud för att ändra temperament sådär. Lider med dig! Kul att du ska FÖRSÖKA börja blogga igen! :D Ska bli kul, har väntat jätte länge på ett inlägg från din blogg ska dyka upp på bloglovin! Men nu kom det! :] Kul! Lycka till! ♥

2013-01-07 @ 08:59:49
URL: http://hannaskaniner.blogg.se
Postat av: Cornelia och Olivia

Hej, vi är två tjejer som driver en kaninblogg med massa skojigheter såsom, videor, bilder, och regelbundna tävlingar! Något intressant? Fin blogg och fina kaniner btw!
Kram Olivia och Cornelia

2013-01-07 @ 15:15:13
URL: http://mollyochztella.blogg.se
Postat av: sara

DET VA PÅ TIDEN ATT DU BLOGGA MÄNNISKA! <3
Synd det där med Doris :(Men du gör rätt val! Ser framemot ett roligt 2013 kanin år med dig me utställningar och sånt!? :D
Jag har med 1h till skolan så jag pendlar sammanlagt 2h varjedag, det är inte så farligt faktiskt känns kortare tid när man pendlar :)

2013-01-08 @ 15:52:31
URL: http://fluffigelennart.blogg.se
Postat av: Michis

Jippie! Uppdatering ;) <3 michis gillar! :D

2013-01-08 @ 16:02:45
URL: http://michiskaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0