HÖSTLOV!

Igårkväll åkte jag tillbaka till skolan. Kom fram halv ett, gick och la mej två, vaknade 7... Trött tjej. Ut till kossorna och sopar golvet i nån timme sen slutar vi! Känndes så värt att åka till skolan egentligen... Inte, hehe. Men nu är det gött att veta att man har lov i över en vecka nu! Trtots jag redan haft en veckas lov redan typ ;)
 
Igår kom också Doris efterlängtade stamtavla med hennes poängkort också på 93,5p. Helt okej poäng. Tror inte jag orkar krångla med att sätta på ringen som åkt av så jag kommer nog stambokföra henne på denna poängen. Känns inte som hon kommer få så mycket bättre poäng ändå. :)
Nu är det bara 7 dagar kvar tills nästa uställning! Hade funderingar på att ta med mej Doris också men kännde att jag inte ska börja resa runt med henne ännu. Vill att hon ska vänja sej vid mej och oss människor här hemma först. Så blir bara Sid och Bianca som följer med. :) Behöver alla tips jag kan få hur man får tassarna på en vit kanin vita. Vet ju att torv håller tassarna rena och fina emot vad spån gör. Men jag vill ju gärna ha lite halm också så han inte fryser ihjäl stackarn. Vad använder ni för botten material till era burar?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag använder spån, billigt och men tassarna blir typ gråa av det. Fast för mig spelar det ingen roll vilken färg dom är, för jag ställer ju inte ut ;)
Det går att köpa ett pulver som gör tassarna vita före utställning mm, funkar super när man vill få kaninen lite extra fin.

sv: Va spännande! Får man fråga vad Doris har för poäng? =)

2012-10-27 @ 09:52:01
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0