Välkommen till min NYA blogg!

Nu blev jag trött på bloggplatsen så byter till blogg.se istället! Hoppas att ni som läste Biancakanin.bloggplatsen.se kommer läsa denna nya ;)
Min blogg handlar självklart om mitt största intresse kaniner! Nu har jag en Dvärghare tös i färgen Zobel havanna och två blandras kaniner till "kel". Har tänkt att jag ska skaffa lite flera Dvärgharar senare till hösten å då skrivs det nog lite mer med utställningar och hoppning. ;) Förutom kaninerna så har jag 4 katter som nog också dyker upp här i bloggen ibland.


Brukar tävla lite smått i kaninhoppning, tränar mest hemma. Är medlem i Smålands kaninhoppare annars. =)
Jag som skriver här heter Sara, 18 år bosatt i en liten, liten, liten by mitt ute i skogen som kallas för Sassarp. Ligger mellan Borås och Ulricehamn typ. Går i gymnasiet, djurvårdslinje. Skolan är ett internat som jag bor på för det är lite för långt å pendla till/från skolan. Därför kommer nog inte gå kvar där efter sommaren. När jag inte är i skolan sitter jag vid datorn, träffar kompisar å lite sånt som normala människor gör. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0