Bilder

Jag kanske klarar mej med denna kameran iaf.. ;) Alltid haft inställning "auto" å tycker inte det blivit några riktigt höjdarbilder precis. Provade lite olika inställningar och oj vad nöjd jag blev med kameran helt plötsligt!
.
.
.
Försökte mej på att fotta kaninerna tillsamans, det gick, men svårt! Dom rörde sej åt olika håll å solen sken som gjorde det lite svårare för min skugga hela tiden syntes på alla bilder. Men beskärt bilderna så den inte syns nu.
Alltså, Bianca ser megastor ut på dessa bilder. Hon är mycket mindre! Bilderna luras lite...

Sist men verkligen inte minst några bilder på bara Nora =)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Hogge

Återigen ser Leon minsann väldigt nöjd ut i sitt damsällskap ;)

2012-05-25 @ 22:09:32
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Så fina! :D



Sv: ja det är fint :) tredje gången jag är där :D

2012-05-26 @ 09:22:45
URL: http://detunderbarakaninlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0