Äntligen internet!

Jag höll på att bli galen nyss för inte haft internet sen i... Ja, gud vet när. Men nu är problemet löst å jag hoppas att denna datorn håller sej nu. :)
Och ja, det är tyvärr sant att Bianca gått tom. Hehe, pinsamt så mycket som jag skrivit att hon vart dräktig. Tog ett tag för mej att inse det bara. Blir ingen omparning heller faktiskt. Är väldigt rädd om Bianca å eftersom hon är 2 år så är risken onödig att ta för jag kommer inte kunna betala 8000 kr om det skulle bli problem vid förlossningen^^ Har inte tid för kaninungar heller för den delen eftersom jag har besämt att jag ska gå kvar i skolan å plugga stenhårt nu. Men istället för kaninungar så har jag en annan sak på G ;)


Har fottat vääldigt mycket bilder under tiden jag vart utan internet. Orkar dock inte lägga ut allihopa för det tar sån lång tid..
Jag blir lite irreterad på Bianca! Här hemma flyger hon bokstavligen över alla hinder. Behöver inte ens ha koppel på henne längre utan att hon hoppar över 7 hinder på 10 sekunder. På tävlingar går det ju åt skogen för att hon hellre villl lägga sej platt på mage framför hindret istället för å hoppa... Morr. Får la försöka träna upp henne lite mer på tävlingar. Ska till Trollhättan den 30 juni å tävla med Bianca och kanske Leon. Sen ska jag nog hoppa med henne i Allingsås också =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojj så duktig man är! :D

2012-06-18 @ 22:01:10
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: jag vet inte ännu om jag är ledig på fredagen. Eller rättare sagt, jag ska jobba men kanske kan byta. Kan jag inte det lämnar jag Trollet torsdag kväll och kommer inte igen förrän söndag. Kan tala om när jag vet :-)

2012-06-19 @ 00:04:29
URL: http://www.kaninen.nu
Postat av: Johanna (Kaninen Hogge)

Bra att du ska plugga hårt ;) Trist att det inte blev några bebisar. Hogge gör tvätrom. När det bara är han och jag så håller han på och fjantar runt och ska inte springa alls, men tittar andra på då jävlar ska han visa upp sig och hoppa jättehögt flera gånger....

2012-06-19 @ 13:50:29
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0