Tillbaka i Sverige!

Sent igår kväll kom jag äntligen hem igen efter en lång resa.
 
Idag hämtade jag hem kaninerna. Var spännande att se om dom förändrats något men alla är sej ganska lika fortfarande. Bianca fäller just nu så hon ser nästan ut att vara madagaskar eller något.. Fulingen^^ Sid har förändrats liiite kroppsmässigt. Han börjar växa till sej lite å börjar få mer "harformer" nu.
Iaf, så verkade kaninerna glada att vara hemma igen. I Leon & Noras stora hage har det vuxit väldigt mycket så nu har dom mycket grönt ;)
 
Imorgon ska jag fotta, gå till grannen och kolla om dom fått nytt hö, börja selträna Sid å även leta upp lite grönt att torka till vintern.
 
Somsagt, visst ser hon ut att vara madagaskar? X)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (Kaninen Hogge)

Jag gillar hennes "polisonger" x)
Åh lille Sid är så gulligulligull jag blir helt töntig när jag ser han xD

2012-08-12 @ 16:10:57
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0