Plutt Sid!

Den här koppelpromenaden med Sid blev inte av då jag märkte att alla selar är på tok för stora för honom fortfarande... Kanske att jag köper en mindre sele till honom men frågan är ju om det är värt pengarna då han kommer växa ur den för eller senare. Eller ja, jag kan ju alltid ha den till framtida små kaniner sen ;)
 
 
Har försökt fixa en varsin, stadig hage åt Sid & Bianca idag. Satt fast lite mer nät runt om och även en pressening (stavas?) över hagarna så dom kan vara ute trots regn :)
 
Bianca är så knäpp. Hon försökte leta upp vart hon kunde rymma, men hittade inget så hon bara studsade rakt upp under det gröna nätet. Konstiga ninen!
Hagarna sitter inte ihop, har galler mellan så dom kan inte ta sej in till varandra ^^
 
Imorgon åker jag på semster igen. Dock inte utomlands utan till Dalarna för att träffa kompis några dagar! Vet inte hur det blir med bloggandet då, men blir nog lite bloggande. Kaninerna får stanna hemma och förhoppningsvis sköter syrran eller mamma dom medans jag är borta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0