Imorgon åker jag!

Inte ens börjat packa ännu men ska göra det ikväll är det tänkt.. Men skulle inte bli förvånad om jag inte orkar och gör det precis innan vi ska åka, hehe. Så nervös också inför flygresan. Rädd att planet störtar och jag har en plågsam död framför mej, haha. Vad händer med alla djuren isf? Aja, det ordnar sej nog
 
Jag är extremt uttråkad utan mina kanin skruttar. Tråk. Har försökt å syselsätta mej med lite annat som idag har jag gått ut å fottat katterna litegranna! Blev dock bara denna bilden på Nisse som jag blev nöjd med. Ååh, gud vad jag kommer sakna katterna. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: hehe ja ^^

2012-07-11 @ 00:09:02
URL: http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0