Dan före dan

Bara 24 h tills jag åker till Allingsås!! Jag minns när det var snö ute å allt kändes så långt borta... Men nu är det inte långtifrån snart :) Hehe.

 

Nora & Leon får åka i en liten innebur då jag bara har två transportburar. Funderar lite på hur Nora kommer reagera eftersom hon inte vart hemifrån mer än några dagar förut. Hon kommer knappast ha mycket tillgång till utevistelse hos Jennie. Men hon har Leon med sej iaf så det blir nog en trygghet för henne.

 

Blir inte förvånad om jag råkar ta med mej en katt istället för en kanin..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Känns som att alla "kanin bloggare" ska till Allingsås... Vad gör man där egentligen? :)

Svar: I Allingsås varje sommar är där en ganska stor kaninuställning :) Eller ja, kanske runt 500 kaniner (denna gången var det dock ovanligt lite typ runt 200 - 300 kaniner)
Sara Andersson

2012-07-08 @ 21:14:20
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Linnea

sv: Jaha... Jag har ju inga utställningskaniner, kan man vara där ändå och delta i några aktiviteter? :)

Svar: Sjalvklart kan man det! Ar man medlem i SKAF (Sveriges kaninavels forening) sa kan man bade hoppa och stalla ut kaniner. Sen far man sjalvklart vara dar a bara kolla ocksa. :)Jag har inte heller nagra ustallningskaniner forutom Sid som jag nyss skaffat da. Sa nar han blir aldre ska han stallas ut.
Sara Andersson

2012-07-12 @ 16:22:38
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0