Dag 17

Idag är kaninerna på dag 17 och Bianca .har byggt ett bo. Jag vetinte riktigt vad jag hoppas på längre. Jag tror nästan jag hoppas hon med är dräktig faktiskt! Vore kul med två kullar ändå :) Det ända som är lite synd är ju att ungarna inte får stamtavla eftersom Bianca är havanna zobel som inte är godkänd för er som inte vet. :p Men jag tror jag ska försöka söka dispens(?) på ungarna. Om inte det går så blir det säkert bra hoppkaniner av dom. och jag kommer nog inte att behålla någon från hennes kull sålänge dom inte kan ha stamtavla.
Zelda verkar också dräktig. Magen känns större och hon är lite surare än vanligt så känns som ett gott tecken! över halva tiden har gått nu och hoppas den sista tiden går hyfsat fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0