Mys med Bianca

Eftersom mamma inte är hemma passade jag på att smyga upp en kanin på mitt rum^^ Hihi. Blev Bianca. Hon är faktiskt den mest roliga av alla mina kaniner. Så himla smart och orädd! :) Tror det kan vara för att jag höll på med henne väldigt mycket i början. Hon åkte med mej överallt och var mycket inne i huset ofta med hela familjen. Ja, och dom senaste kaninerna har jag ju inte riktigt hållt på med så mycket som jag gjorde med Bianca så dom är typ som vilka kaniner som helst egentligen.. Tycker jag.
 
 
 
 Laddar upp några gammla videoklipp sen förra året^^ Ni ser ju att hon trivs inne.. Right? ;D
 
 
 
 Denhär låten passar typ bättre in på Sid egentligen.. Har ni sett min lilla kanin den är liten vit å blank å fin...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina Bianca!

2013-01-28 @ 13:33:38
URL: http://Lans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0