Sid 5 1/2 månader

Denna veckan är jag förkyld och har huvudvärk som gör mej fullständigt galen så jag är hemma från skolan. Istället för att nörda framför datorn och få ännu mer huvudvärk har jag gått ut till kaninerna och pysslat. Fixat lite tillfälliga hagar för hararna och ännu har ingen lyckats rymma. Bra bra :) Hoppas på att det fortsätter sådär.

Idag var det minusgrader och frost när jag vaknade så nu kommer la snart snön... För två år sedan kom snön redan den 22 oktober så risken finns att den kommer nu snart.. Usch, jag gillar inte ha snö >.< Så kallt och blött. Förhoppningsvis ska jag ta in kaninerna i vårat lilla utehus. Det finns ingen värme där inne men det blåser ju inte kallt eller snöar på dom. Dom är skyddade där inne. Ska se om jag och mamma städar ut där i helgen och flyttar in kaninerna redan då.

Fina lilla Sid♥
Nu är han 5 1/2 månad och fortfarande pytte liten. Har ingen våg men gissar på att han väger under 1 kg och han kommer antagligen stanna under 1 kg i vuxen ålder känns det som. :) Sen så har jag ju haft lite problem med att bli medlem i kaf så inte kunnat ställa honom ännu. Ska förhoppningsvis ställa honom i Brålanda om jag fixar skjuts dit på ett eller annat sätt :) Ska höra om det finns någon trevlig kaninmänniska jag kan åka med eller om jag får tigga skjuts av mamma.

 


Kommentarer
Postat av: Michis

Ser ut som han har vampyr ögon å törstar efter blod ;) hahah näärå :D sööt Sid! :D

2012-10-12 @ 11:00:07
URL: http://michiskaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0