6 dagar kvar!

Börjar bli lite nervöst nu när det börjar närma sej med uställningen! ;) Jag har inte fått rent Sids tassar ännu men ska försöka fixa det när vi (jag och min vän Sara) är på vandrarhemmet på Fredag för då är vi inne så tassarna hinner torka tills Lördag. Vill ju inte att dom ska frysa på honom nu när han är ute ;)
 
Igår gjorde jag iordning lite i kaninhagarna. Fixade mest med granris lite här och var som kaninerna kan krypa under och äta på! (Se bilder)
 
 
 
Sen så ville Erica se lite mer bilder på hur mina kaniner bor! Vet jag har lagt upp bilder förut men har inget annat att skriva om så lika bra å göra det igen ;)
 
Här bor min gos Bianca^^ Anledningen till att jag har brädan där är för att lådan (Ja, det är en låda men det har svällt så mycket så den gick inte dra ut till slut) är sönder. 
 
 
Doris bor tillfälligt i denna inneburen på alltanen med filltar över. Ganska smidigt att ha en kanin så nära som man kan skämma bort lite extra ;)
 
 
 
Lillpluttten Sids bur.
 
 
Leon & Noras stooora hage.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Leon och Nora lever ett lyxliv alltså! ;)

2012-10-31 @ 13:44:36
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0