Gårdagens resultat!

Kan inte riktigt smälta det... Sid fick hela 94,5 p!!! Can't belive :D Det trodde jag aldrig! Är så sjukt glad. Inget avdrag för gula tassar heller. Fick låna lite slippapper och skrubba med på hans tassar, hjälpte lite. 
Inte nog med att Sid fick 94,5p så gick det super duper bra för Bianca på hoppningen med! Hon skulle gått i mål utan ett ända fel men ett litet mistag av mej att gå till fel hinder... Aja, hon kom tvåa så nu har hon fått en pinne! Alltså är hon klassad i lätt nu.
Förutom att kaninerna var duktiga så har jag haft jätte trevligt med Sara sen i Torsdags. Uställningen var rolig men samtidigt långtråkigt när jag hade hoppat klart med Bianca. Vi satt och glodde på alla kaniner som bedömdes av över 300 kaniner var jättarna först och Dvärghararna sist. 
 
Bildbomb!

Sid och Saras lilla fluff.
Ovanligt att man ser 26 Dvärgharar på uställningar. Var väldigt nära på att ta fel kanin några gånger måste jag säga.
 
Ser ni vem som är Sid? ;)
 
Blåögd liten rex.
 
Tysk jätteschek bedöms.
 
Dvärgschek bedöms
 
En liten hermelin^^
 
En Dvärghare (Inte sid)
 
Sid bedöms
 
Priserna vi kom hem med!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söta är dem våra små bebisar! <3

2012-11-04 @ 19:40:54
URL: http://fluffigelennart.blogg.se
Postat av: Linnea

Hejja kaninerna! =D
Vad är Bianca klassad nu?

2012-11-09 @ 17:28:39
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Hanna

Grattis till så fin placering osv! :) Det förvånar mig inte, för Sid är en så otroligt fin liten hare! :)

2012-11-20 @ 08:56:06
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0