Gosigt

Sista veckan i lägenheten nu, sen flyttar vi in i huset! Finaly ;)
Igår åkte hem till kaninerna en snabbis. Passade på att gå till grannen för att hämta hö då. Oturligt nog är nästan allt helt slut hos grannen! Hittade lite, lite hö som var fräsht som jag tog med mej då. Fyllde upp Biancas bur med spån & lite halm istället för den där mattan hon hade innan. Tycker det blir så skitigt med spån i hela buren för kommer sånt på golvet när man plockar ut kaninen. Ska därför kolla om jag kan fixa en utebur åt henne =)

Btw, den kartongen som hon har där i buren, går den bra att ha som bolåda tro?



Leon & Nora är ju så knäppa som sitter ute i ÖS REGN, så bestämde mej att låta dom vara i buren tills jag kommer hem igen (imorgon). Känner dock att jag stängde in dom i "fel" bur. Har nämligen tänkt byta så att Bianca får deras bur och dom får Biancas utebur. Bianca är ju bara en liten plutt medans Nora och Leon är två stora klumpar som behöver lite mer utrymme. ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sara!

Ville du med på utställningen i helgen? Jag kommer åka från Mölndal ca 8 på lördag morgon, när jag kommer hem har jag ingen aning om. Söndag åker jag kanske lite senare, det beror på programmet för den dagen. Det är min första riktiga utställning så jag har inte full koll ;)

2012-05-16 @ 17:29:23
URL: http://www.kaninen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0