Suck...

Sorry för snål uppdatering. Men finns så lite å skriva om just nu innan ungarna föds/om det kommer några. =P Idag är hon på dag 28 så dom kan ju komma när som helst nu, om dom kommer vill säga..


Fint väder ute idag! Tror jag ska ut å hoppa och fotta lite med kaninerna idag om jag orkar. Sen har jag funderat på om jag ska ta å börja med hoppningen lite mer seriöst än vad jag gör nu. Vore ganska kul å komma ut, träffa nya kaninmänniskor å lite sånt.. :) Nu är jag medlem i Smålands kaninhoppare men eftersom jag inte bor i Småland har jag lite svårt å ta mej till tävlingarna. Var ju Susanna som fick mej att bli medlem där. ;) Så kan bara ta mej dit om hon kan typ. Ska nog börja i Trestads kh för det ligger i Västergötland å mycket lättare å ta sej dit även fast det kanske är lite längre. Leon har ju faktiskt hoppat förut i medelsvår! Lite kul å ha en kanin som redan kan hoppa än å träna upp själv för har inte riktigt tålamodet...
Igår var jag i skolan på ett möte. My god, orkar inte riktigt ta allt vad dom sa men det var hemskt å jag kämpaden verkligen för att hålla tårarna tillbaka. Mina betyg är svindåliga. Jag är lat när det gäller plugget, tar inget på allvar^^ Gått 9:an två gånger och nu ska jag antagligen börja 1:an för andra gången i höst. Har funderingar kring å hoppa av å söka jobb istället. Även fast jag inte får mitt drömjobb, så vill jag iaf ha ett jobb. Å jag tror det går även med mina dåliga betyg, fast då handlar det nog mest om ren tur. X) Vet flera i min sits som har både jobb och lägenhet, trots dåliga betyg. Gah.. Nu får det vara nog. Slut tjatat.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Hogge

Jag har med funderat på att bli medlem i Trestads, mest för att få den där tidningen dock.



Om det inte går bra i skolan kanske du valt fel sak att utbilda dig till? Att sluta skolan innan man är klar med gymnasiet låter inte som en bra idé kkänner jag. Å andra sidan ska man göra det man verkligen vill, så se till att du gör det, och fixa det innan du hoppar av skolan så att du inte plötsligt står där utan något alls att göra. Sorry om jag låter som en kärring som säger såhär, jag menar väl! :)

2012-06-08 @ 15:10:21
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0