Utmaning

Jag har blivit utmanad av Karin!



1. Om ditt nästa liv skulle bli en möbel, vilken vill du bli då?
Hmmm... Haha jadu, svårt fråga! Jag tror iaf att jag inte vill bli en soffa eller en säng, med tanke på vad som kan hända där ibland..

2. Berätta om det pinsamaste du gjort.
Edit: Stod i ett omklädningrum i nån affär å skulle prova en BH. Så innan jag tagit på mej den rycktes dörren upp. Hörde bara ett "oj" å dörren stängdes lika fort som den öppnades, haha! Vet inte om det var mest synd om mej eller hon som öppnade... Väldigt glad att det inte var en söt kille i alla fall!
3. Vilken kaninras skulle du vilja ha förutom den du har idag?
Liten rex, Belgisk hare eller hermelin är jag lite smått sugen på ;)

4. Finns det någon bok som du har läst om flera gånger? Vilken i så fall?
Nej, jag gillar inte böcker. Tycker bara att det är långtråkigt å läsa. Jag har försökt läsa Twilight böckerna men tröttnade efter ett tag, tror inte böcker är min grej :) Tycker det är roligare å kolla på filmer.

5. Hur vill du helst bo? Tänk drömboende, skit i pengar osv ;)
Ett lyxigt hus med pool å ett stall där man kan ha kaninerna! Men det jag tänker känns ganska ouppnåligt så skulle nöja mej ett radhus med större trädgärd till.

6. Hur många barn vill du ha? Motivera!
Om jag skaffar barn kommer jag nog bara ha ett barn. Barn är jobbiga. Vill att det ska vara lungt omkring mej, vill inte bli "fångad" hemma med massa skrikiga barn.

7. Vad är värst, frysa eller svettas?
Det är typ lika hemskt men jag svettas hellre i 40+ grader än fryser i 40- grader. ;) Är ganska frusen av mej, hehe.

8. Badar du helst i havet eller sjön?
I havet såklart! :) Känns frächare och det är roligt när det är vågigt!

9. Om du fick ändra din kanins personlighet/beteende vad skulle du änd?ra?
Bianca skulle jag gärna vilja att hon var tryggare på hopptävlingar/nya miljöer! Hemma hoppar hon som en super duktig hoppkanin men på tävlingar.. Nä då vill hon inte alls. Hon lägger sej bara platt på marken å vägrar hoppa.. Nora vill jag ska sluta vara så lat! Å Leon tycker jag är bra som han är :)

10. Om du fick välja färg helt fritt, vilken färg skulle din kanin ha?
Rosa ;) Nej jag skoja, aldrig livet. Det finns så många färger jag vill ha på mina kaniner så blir svårt att säga nån ;)

Jag utmanar Svartkanin.blogg.se och Detunderbarakaninlivet.blogg.se
1. Varför skaffade du kanin och vad fick dej att bli intresserad av kaniner?
2. Vad skulle du göra annorlunda om ingen skulle bry sej?
3. När du är runt 70 - 80 år, vad tror du har betytt mest i ditt liv?
4. Om du hade en kompis som var precis som dej, hur länge tror du ni skulle vara vänner?
5. Finns det någon betydelsefulll i ditt liv som du skulle kunna ofra för oändligt mycket pengar?
6. Vad skulle du tänka/göra om din kanin hade 1 minut kvar å leva?
7. Det bästa i livet som hänt dej är?
8. Vad tycker du livet är värt att leva för?
9. Finns det något som kan få dej att sluta med kaniner?
10. Finns det något som hindrar dej från att göra något du verkligen vill?

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du svarade så fort, även om du fuskade lite ;) Pinsamheter är ju bland det roligaste att få veta!

2012-06-03 @ 20:54:49
URL: http://www.kaninen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0