Snart skolstart...

Fifan, drygt 3 veckor kvar av sommarlovet! Det har gatt fort, som vanligt. Kommer hem den 28 Juli och da ar det bara drygt 2 veckor kvar. Fyfyfyfy... >.< Ser inte fram emot skolan. Kommer bli sa trakigt att inte kunna se kaninerna pa vardagarna.

Maste fixa battre betesburar at Sid & Bianca innan skolan borjar. Kompostgaller funkar bara inte hur jag an bar mej at. Och sa maste jag lara mamma hur man hanterar Dvarghararna (dom ar hala som tvalar, trycker man for hart racker slinker dom ur naven). 

Gammal bild pa Bianca fran i vintras

Sen ska jag se till att bli medlem i SKAF snart sa att jag kan stalla ut Sid i host! Laaangtar :) Undrar verkligen vad han kan fa for poang, hehe. Valdigt lust att skaffa en hona som jag kan para han med nasta sommar men nej, inga mer kaniner forst skolan ar klar nu. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0