Selträning

 
Nåja, selen passade någorlunda bra på Sid iaf. Så idag gick vi ut på våran första riktiga (var ute i Måndags i typ 1 min innan regnet kom) koppelpromenad å han verkade gilla det mycket. Vääldigt nyfiken på allt! Men klart det måste vara väldigt spänande för en liten kanin att upptäcka stora världen. ;) 
 
 
Just det! Innan vintern ska jag på hela 3 stycken uställningar. Den första jag ska på är i Svenljunga 22 sep :) Blir första gången jag ställer ut en kanin så lite nervöst kommer det nog vara. Men ska bli riktigt spännande å se vad denna lilla filur kan få för poäng i sin ålder^^ 
 
Fottade några bilder på Sid och Bianca förut. Bianca är dock så ful i pälsen så bilderna blev kassa å hjälpte inte enns att redigera dom. Så lägger in dom finaste bilderna på Sid istället. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Michis

Spännande :D söt han sidd :)

2012-08-09 @ 13:11:17
URL: http://michiskaniner.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, han badar ju i selen ;) Ursöt!

2012-08-09 @ 20:01:15
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0