LU 2013

I Söndags kom jag hem från LU. Trots att jag inte fått sova så värst mycket så har det allt vart trevligt! Träffade både gammla och nya människor. :))
 
Sid fick 94,5p och kommer reggas på det. Nu är det bara lille Zelda som ska ställas ut i Vårgårda eller/och Olofstorp längre fram i vår. Doris har fått flytta till en bekant uppfödare som fastnade för henne. :) Så nu har jag bara 3 kaniner vilket är väldigt skönt men känns konstigt att ha så lite kaniner. Väldigt konstigt... Men antagligen kommer jag para kaninerna nån månad innan sommarlovet. Eventuellt lite tidigare då jag kommer börja vara hemma lite oftare! Har bara skola på Ons - Fre från och med nästa vecka för jag ska börja praktisera på en 4H gård i Borås.
 
Har bara tagit lite mobilbilder från LU då kameran var död men orkar inte ladda upp dom... Men fottade lite på Zelda igår så tänkte ladda upp nå bilder eftersom jag inte visat så många bilder på na^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så fin :O

2013-03-05 @ 15:09:52
URL: http://hogge.vimeddjur.se
Postat av: Hanna

Hej! Tävling på min blogg just nu! Va med och tävla du med! ♥

2013-03-10 @ 22:11:10
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0