Helgen

Haft en mysig "långhelg" (haft studiedag på måndagen) med Bianca & Susanna. :) Bianca har fått vara inne i  helgen å hon verkade typ känna igen sej eftersom hon vart där förut.
Kom hem runt halv 5 å då var det städa burar å hämta hö som som stog på saker att göra listan. Dröjde ända tills det var mörkt innan allt var klart. Spånet tog slut också så tänkt att jag ska prova på lite torv nästa gång. :) Både sett och hört att det ska vara bra om man vill hålla kaninernas tassar rena. Har ju det problemet med Sid att hans tassar inte håller sej rena när han har spån i buren.
 
Ridit för första gången på ett bra tag. Så underbart härligt det är! =) Jag som inte är någon ridvan människa tänkte bara skritta å trava lite försikigt men när jag smackade på hästen blev det full galopp på engång, haha. t Fick prova på barbacka dessutom! Höll mej kvar i full galopp fast det var ändå nära jag ramla av ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är ju lättare att hålla sig kvar i den mjuka galoppen, än i skumpiga traven! :P

2012-10-14 @ 17:04:47
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0