Vecka 1

Har börjat märka små tecken på att Bianca är dräktig! Hon är tjurig (morrar så fort man vill lyfta henne, inte lika gosig m.m), magen börjar kännas liiiite hård. Tror dock det är lite tidigt å säga egentligen, så kan ju lika gärna vara jag som inbillar mej. ;) Hon kraffsar även väldigt mycket i buren. Hon brukar vara knäpptyst på natten men kunde nästan inte sova för hon prasslade i buren så väldigt. Såg ut som hon försökte rycka pälls idag så tänkte "Åhnej! Skendräktig.. " Men hon tvättade sej bara, phuuu..

Btw, idag ska jag åka till Mölndal till min farmor. Tidigt imorgon kommer Karin (kaninen.nu) och hämtar mej! Vi ska nämligen på utställningen i Olofstorp. :)


Dräktig i vecka 1
Syns ingenting på magen ännu, dock känner jag somsagt att den är något hårdare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Yay, ska bli kul! Fast jag är nervös :/ Har gjort pastasallad att ha med och håller på och lägger fram allt som ska med ^^

2012-05-18 @ 21:57:48
URL: http://www.kaninen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0