Dag 19

Ska försöka uppdatera bloggen lite ofatera nu^^ Nyss fått datorn fixad, det var på tiden!
Nu är det inte långt så långt kvar tills det kommer bebbar! Eller ja, minst 10 dagar/nästa helg kommer nog ungarna som tidigast. Lagom till sommarlovet. ;) Bianca har blivit rund som en liten boll. Hur många ungar gissar ni på att det kommer? Jag är osäker men mellan 1 - 3 stycken tror jag. Fy sjutton vad jag längtar tills dom kommer, så otålig jag är!


Tycker det verkar som hon blivit lite "sleten" faktiskt. Pälsen är inte så fin och hon har avsmalnat något. Pälsen kan ju bero på att hon solat för mycket kanske.
Titta magen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna och Hogge

Vad fin kommentarsruta du har :)

Jag gissar på 2.

2012-05-31 @ 17:11:00
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0