Bus kaniner!

Såhär låg Leon & Nora när jag kom ut imorse. Tror ni jag blev rädd?! Trodde dom var döda en stund innan jag såg att dom andades som tur var.
Just nu sitter jag å längtar till Allingsås utställningen :) Blir kul å träffa folket där. Sen hoppas jag att det INTE finns några fina Dvärgharar till salu! Då blir det synd om mej, Huhu. Fast ärligt så har jag har faktiskt funderat på att skaffa en till beroende på hur många ungar Bianca får. Först å främst måste jag ju självklart ha plats åt alla ungar tills dom blir sålda. Så beslutet med ny kanin får vänta tills ungarna har kommit och även tills jag vet hur jag gör med skolan nästa termin... Går jag kvar i skolan å bara är hemma på helgerna ska jag inte ha mer än 5 kaniner (ungar borträknade) tills jag bor hemma på vardagarna också. Har funderat på dethär med att pendla till och från skolan men med tanke på att jag är en väldigt morgontrött person (Behöver gå upp kl 4) känns det inte så lockande. Har inte så mycket andra val än att gå kvar på skolan minst 1 år till. Åh, livet känns jobbigt just nu^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så söt!



sv: Okej, har fixat det svaret nu ;)

2012-06-05 @ 22:20:18
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0