Vaccinera kanske?

Läste nyss på kanin ifokus att RVDH (Rabbit Viral Hemorrhagic Disease) verkar ha kommit till Västergötland! Känns ju ännu jobbigare nu att lämna bort kaninerna till helgen... Och att ens åka till Allingsås känns riskabelt. Tyvärr är jag pank under sommaren så kan inte åka å vaccinera dom heller. Men det är något jag absolut ska ta å göra i höst när jag får pengar!

 

Idag har jag pysslat lite mera med Sid. Han har fått komma ut i rasthage för troligtvis första gången i sitt liv idag! Såklart gillade han det. men kommer inte ha honom där utan uppsikt eftersom han har faktiskt lyckats rymma två gånger redan.. Där ser man. 

 


Kommentarer
Postat av: Nova

sv; tack! Jag följer dej på bloglovin' nu. Och vi kan gärna gära ett länkbyte! Jag fixar det nu! :)

2012-07-03 @ 21:40:37
URL: http://hoppakanin.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: jag har en SONY DSLR A290L :)

2012-07-03 @ 21:55:43
URL: http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0