Suck på kompostgaller...

Jag gillar verkligen inte kompostgaller. Allt galler är täckt med kycklingnät och något slags bärnät över för jag är SÅ SJUKT less på att kaninerna bara rymmer. Jag blir mer förvånad om kaninen är kvar i hagen än utanför. Både Sid och Bianca tar sej ut på något konstigt vis. Bianca har ju lärt sej hur man kommer in till Leon & Nora. Hon är inte dum den lilla kaninen alltså... Inte ens jag fattar hur hon tog sej in dit. Ska se om jag kan få tag på lite bröte så jag kan bygga några betesburar som Bianca och Sid ka vara i så jag slipper dampa sönder på sånthär tråkigt kompostgallret. Dom måste ju komma ut å springa av sej nånstans för gillar inte inburade kaniner jag.
 
 
Dålig kvalité jag vet. Fotade när det var lite mörkare på kvällen^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0