Finaly

Efter massa krangel ar jag antligen i USA! Orkar inte dra hela historien vad som hande men vi kom inte ivag forst den 12 Juli istallet for 11. Mellanlandade i London och blev kvar under natten. Planet kom till slut och nu ar vi har. Awesome.

Maste erkanna att jag faktiskt saknar mina kaninskruttar en aning. Det jag hort ar att Leon & Nora har som vanligt forsokt rymma men Jennie har latt fatt tag pa dom igen som tur va, haha! Finns inga kaniner som ar battre rymmare an mina.

Hon hade ocksa blivit helt foralskad i Sid sa jag hoppas jag far tillbaka han igen ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lyx att vara i USA! :)

Svar: Hehe, :)
Sara Andersson

2012-07-18 @ 10:17:54
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0