De var de..

Jaa, nu är Allingsås helgen slut... det känns riktigt TRÅKIGT! Saknar folket å allt, haha. Kan inte fatta att det redan är över. Men jag taggar inför Allingsås 2013 såklart! ;) Och så kanske LU också.
 
Jag, Greta, Camilla, Susanna och Johanna m.fl. har haft det helt otroligt skoj. Träffat trevliga kaninmänniskor, tittat på fina utställningskaniner och duktiga hoppkaniner. Vädret vart inte det bästa för camping men who cares ;) Vi hade störtkul ändå. Sov inte så jätte gott eftersom madrassen, kudden å täcket blev något blött men sånt man får räkna med typ. ;)
 
 
Kaninerna hade det nog det inte lika skoj. Dom fick för det mesta sitta i sina burar men Leon & Nora fick komma ut lite oftare eftersom dom (iaf inte Nora) aldrig suttit instängd någon längre tid förut. Dom är ju nästan frigående i sin hage här hemma. Lämnade bort dom igår till Jennie som ska sköta dom då när jag är bortrest, så nu är jag helt kaninlös för första gången i mitt liv. Det känns jätte konstigt att gå ut i hagen å inte en enda kanin där! Nåja, bara 2 dagar tills jag åker å vad ska jag syselsätta mej med tills dess?! Datorn är skitseg och på tv:n finns det aldrig något bra. Huhu.. Jag funderar om ni vill att jag ska skriva lite när jag är bortrest? ;p Så inte bloggen är helt död i 2 veckor.
 
Johanna, Greta, jag, Karin & Susanna
 
Jag & Ophelia
 
Arizona, Camillas "aggresiva" Dvärghare. Ser hon ut att vara aggresiv?? Kunde
hålla henne hur som helst.
 
Jag & Bianca efter att ha träningshoppat lite.
 
Allas favorit Hogge!
 
 
Bianca fick träffa sin bror!
 
Pizza med gänget :)
 
Gretas "lilla" rexbebis!
 
Trollet
 
Leon & Nora
 
Har mååååååånga mer bilder men min dator krånglar. Den lär paja när som helst.. Ajöss
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: ja dom är urgulliga ^^

2012-07-09 @ 19:50:44
URL: http://detunderbarakaninlivet.blogg.se
Postat av: Linnea

Söt-Hogge!
Va kul det verkar vara där :)

2012-07-12 @ 16:23:49
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: art by Lisa Lans

Åh "surbrun"...va kul!
Söt Arizona är...undra om hon är lika "trevlig" som sin syster (Florida). Bitchigare o mindre kanin får man leta efter. :D

Svar: Ja, det var kul att traffa brosan maste jag da saga hehe :) Haha, jag tror hon har blivit lite lugnare nu! :3
Sara Andersson

2012-07-16 @ 19:28:33
URL: http://Lans.blogg.se
Postat av: Alexandra

Stor Arizona! men söt :D

2012-07-24 @ 21:35:26
URL: http://www.turepolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0