Storstädning i kaninburarna

Jag önskade så mycket att jag kunde visat er hur fint det blev i burarna, hihi^^ Men somsagt kameran är död å laddaren i skolan så blev inga bilder i helgen, tyvärr. Jag brukar alltid "slarvstäda" burarna, alltså städar nästan alltid bara där dom har sin toalett. Men nångång i bland typ... Var tredje vecka eller ännu mer sällan tar jag bort allt i burarna å fyller på på nytt spån, även lite halm å inreder lite fint med kvistar ;) Ska se om det är lika fint när jag kommer tillbaka hem i helgen så kan jag fotta då, men knappast lika fint då. 
 
Varken Bianca eller Sid har inte rymt något i helgen!! Lovar jag gick ut var tionde minut å var störtsäker på att nån av dom knappast är kvar i sina hagar. Blev lika förvånad varje gång jag gick ut å såg att dom VAR KVAR I SINA HAGAR! :) Var nog förra helgen jag hittade lite mer nät som jag satte runt Sids hage då jag bara har nät längst ner på hagarna. Men han hoppar upp å typ ut.. Jaa, can't explain. ;) Nu är det fixat iaf. Duktiga niner!
 
Utfyllnadsbild.
Blir så otroligt långt å tråkigt att bara se massa text. Eller??
 
Btw, har ni tänkt på att det börjar bli höst ute? Här i Västergötland är värmen borta å såg tillochmed lite tunn is på en pöl imorse! Löven trillar sakta men säkert ner och luften börjar bli sådär härligt kyligt på något sätt. Är även helt mörkt ute klockan 21.00! Svårt å förstå att det snart är september... Det var ju nyss det blev sommar. :P Tiden går läskigt fort ibland. Snart är man gammal å gråhårig ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (Kaninen Hogge)

IS?!?!?! NOOOOOOOOOOOOooooooooooo..........
Hösten är min faoritårstid egentligen tror jag, men IS! NEJ! Inte is!!

Svar: Jooo is... Blev själv lite förvånad O.o
Sara Andersson

2012-08-27 @ 22:17:17
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: frida

Du har så himla fin blogg tycker jag :D

Svar: Aw, tack! :D Gillar din blogg med! :3
Sara Andersson

2012-08-28 @ 17:34:48
URL: http://www.bjorkehallskaniner.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag skulle också behöva städa mina odjurs burar... ):

2012-08-30 @ 17:19:41
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0