Hoppsan

Anledningen till att jag inte bloggar är för jag har ganska fullt upp i skolan. Haft praktik hos kossorna denna veckan. Så väldigt trött efter skolan för att komma på något att skriva om.. Men jag lovar att jag faktiskt ska försöka uppdatera lite oftare :) 
 
I kaninväg händer inte mycket. Inte först den 22 sep när det blir utställning för lilla Sid som inte är så liten längre ;) Blev lite förvånad igår när jag kom hem å såg hut "stor" min plutt kanin blivit. Fortfarande mindre än Bianca å tror han kommer fortsätta vara lite mindre än Bianca. 
 
Hade tänkt fotta kaninerna nu i helgen men min kamera är död å laddaren blev kvar i skolan så ni för nöja er med bilder på skolans djur^^
 
Malta
 
Albert
 
Stompan
 
Två marsvin
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0