Hemma från Dalarna

(Detta skrev jag igår)
 
Här ser jag en väldigt dåligt uppdaterad blogg... Kan bero på att jag vart hos min kompis i Dalarna nästan en vecka. Åkte tidigt igår å kom fram runt 13.00. Trött som sjutton var jag för jag gick upp ganska tidigt^^ Men idag orkade jag ta mej ut till kaninerna en sväng. Gick även å hämtade nytt, fräsht hö hos grannen! Luktar ljuvligt ;) 
 
Köpt en pytte liten sele till Sid som jag trodde skulle passa, men nej, en aning förstor tyvärr. Han måste växa till sej snart! Just nu känns han för liten för allt, hehe. Kan varken gå i sele, hoppa eller vara ute i hage. Kan knappt vara ute då vädret har något emot mej. Så fort jag går ut börjar det regna. Konstigt men sant X)
 
Tänkte lägga upp lite bilder på min kompis kaniner, Dudley & Nina :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: haha nej självklart stänger de inte in katten. Buren var i två delar då så katten kröp in i husdelen alldeles själv!

2012-08-08 @ 23:20:32
URL: http://www.kaninen.nu
Postat av: Michis

Aaw :3 Mina bebis korvar!!! <3 <3

2012-08-09 @ 13:12:47
URL: http://michiskaniner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Söta kaniner jag gillade bilden där den viltgråa kaninen har huvudet på en handuk.

Svar: Tack! Visst är hon fin :)
Sara Andersson

2012-08-28 @ 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0